Městský úřad obnovuje běžný provoz

oic

V návaznosti na ukončení nouzového stavu na území České republiky a vzhledem k aktuálnímu vývoji epidemiologické situace Městský úřad Moravská Třebová jako správní orgán v rámci svých pracovišť obnovuje s platností od 19. května plný provoz v běžném režimu.

I nadále upřednostňujeme písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné. Jednotliví zaměstnanci jsou dostupní na telefonních číslech a emailech uvedených v kontaktech městského úřadu.

Úřední hodiny Městského úřadu Moravská Třebová 

Podatelna (MěÚ, ul. Olomoucká 2)

Pondělí 
 08:00 - 17:00 
 Úterý
 08:00 - 15:00
 Středa
 08:00 - 17:00
 Čtvrtek
 08:00 - 15:00
 Pátek
 08:00 - 14:00

Městský úřad (ul. Olomoucká 2 a nám. T. G. Masaryka 29)

Pondělí  08:00 - 11:30  12:30 - 17:00 
 Úterý 08:00 - 11:30 12:30 - 14:00 
 Středa 08:00 - 11:30  12:30 - 17:00
 Čtvrtek 08:00 - 11:30  12:30 - 14:00 
 Pátek 08:00 - 11:30  12:30 - 14:00 

Výjimky z výše uvedených úředních dnů a hodin se týkají těchto pracovišť

Občanské informační centrum (MěÚ, ul. Olomoucká 2)

 Pondělí  08:00 - 17:00 
 Úterý 08:00 - 15:00
 Středa 08:00 - 17:00
 Čtvrtek 08:00 - 15:00
 Pátek 08:00 - 14:00

Odbor dopravy, úsek dopravně-správních agend (řidičské průkazy, evidence vozidel)  a odbor Obecní živnostenský úřad, úsek registrací (MěÚ, ul. Olomoucká 2)

 Pondělí  08:00 - 11:3012:30 - 17:00
 Úterý pouze po dohodě 
 Středa 08:00 - 11:30 12:30 - 17:00
 Čtvrtek -
 Pátek 08:00 - 11:30 12:30 - 14:00

kontakty na jednotlivé pracovníky městského úřadu naleznete zde.

Vytvořeno 19.5.2020 15:38:00 | přečteno 643x | v.dokoupil