Průzkumy spokojenosti s poskytovanými službami na městském úřadě

Městský úřad Moravská Třebová provádí pravidelné sledování, jak se daří plnit hlavní cíl, kterým je zvyšování kvality služeb poskytovaných veřejnosti. Tento úkol vyplynul z probíhajícího sebehodnocení úřadu dle celoevropsky platných kritérií v rámci projektu Implementace modelu CAF do organizací územní veřejné správy.

„Jedním ze způsobů, jak ověřovat úroveň naší práce je zjišťování názorů našich klientů přímo na úřadě,“ sdělil tajemník městského úřadu Stanislav Zemánek. Občané jsou při odchodu z úřadu požádáni o oznámkování spokojenosti se způsobem vyřízení své záležitosti. Hodnocení lze provést známkami 1 (velmi spokojen) až 5 (velmi nespokojen).

„Lidé se mohou vyjádřit ke konkrétním pracovníkům, uvést své náměty, kritiku, pochvaly. Osloveni byli v příslušné dny téměř všichni odcházející na obou budovách města,“ uvedla pracovnice úřadu Dagmar Navrátilová a dodala: „V rámci ankety bylo 24. června 2009 osloveno celkem 102 občanů, ale část tázaných nebyla ochotna své hodnocení sdělit. Platných dotazníků bylo odevzdáno 67 ze 70.“

Výsledky průzkumů jsou významnými podklady pro zlepšování kvality poskytovaných služeb městského úřadu. „Je potěšující, že výsledná průměrná známka za úřad je v letošním roce 1,41. Hodnocení má tedy stoupající tendenci oproti letům minulým, což vypovídá o tom, že se stále zlepšuje kvalita poskytovaných služeb veřejnosti. Samozřejmě z toho máme radost,“ řekl Zemánek.

V následující tabulce, kterou najdete v příloze jsou uvedeny souhrnné výsledky výše uvedených průzkumů.

PřílohaVelikost
ikona souboruPruzkum25.5 KB
Vytvořeno 20.7.2009 12:55:01 | přečteno 297x | ernest