Stříbrná zeměkoule z Varů putovala do Moravské Třebové

Propagační DVD města Perla české renesance získalo na filmovém festivalu v Karlových Varech stříbro. Porota ocenila snímek v kategorii Tourregion film. Cenu převzal třetího října v karlovarském GRANDhotelu PUPP ve Slavnostním sále starosta města Moravská Třebová Josef Ošťádal a autor DVD Dr. Ivan Marek ředitel reklamní agentury m-ARK. Získání této prestižní ceny nám udělalo velkou radost, protože jde o další významný krok k zviditelnění města. Nestává se každý den, aby jméno našeho města bylo vyslovováno na tak významné akci, a tak nádherném místě, jako byl GRANDhotel PUPP, říká starosta města Josef Ošťádal. Dokumentární DVD nosič Perla české renesance obstál v konkurenci 438 multimedií z více než 137 zemí, kde se každoročně představuje světová špička v této oblasti. To že jsme uspěli v této silné konkurenci je pro nás znamením, že svoji práci děláme dobře. Těší nás, že pracujeme pro Moravskou Třebovou, za posledních pár let je tu vidět velký posun vpřed. Věřím, že v horizontu šesti let se toto město promění v atraktivní turistickou destinaci s velkým potenciálem. Dere se dopředu mílovými kroky, aby se stalo hvězdou v České republice, sděluje ředitel reklamní agentury m-ARK a dodal: Bude na trhu velmi silné, a to zvláště díky pozitivnímu přístupu vedení města a lidí, co na těchto projektech spolupracovali. Nové multimediální DVD se stalo jádrem projektu - Propagační kampaň turistických produktů a volnočasových aktivit Regionu MTJ , na podporu rozvoje cestovního ruchu Moravskotřebovska a Jevíčska. Soustředí v sobě všechny informace o městě a okolí. Je zde také zbrusu nový film o Moravské Třebové. Diváky v něm provází herec Národního divadla v Praze a moravskotřebovský občan Jan Hájek a Carmen Gabriela Bártová, která pochází z Venezuely a do Moravské Třebové se přistěhovala. DVD je sice to hlavní o co jsem usilovali, ale přeci jen je částí velkého projektu Svazku obcí regionu Moravskotřebovska a Jevíčska. V rámci tohoto projektu byly vydány nové propagační materiály, hrazena účast na veletrzích, vysílány reklamní spoty v regionálních rádiích a podpořeny konkrétní akce a festivaly. Tato kampaň měla veliký dopad na rozvoj cestovního ruchu v celém regionu. Svědčí o tom statistiky o návštěvnosti, které vykazují nárůst v desítkách procent, informuje manažer ekonomického rozvoje Miroslav Netolický. Projekt Propagační kampaň měl hodnotu 2,2 milionu korun a byl z větší části hrazen z dotace Evropské unie a Pardubického kraje.

Vytvořeno 10.10.2007 8:32:30 | přečteno 313x | ernest