Stříbro pro Českomoravské pomezí ve Velké ceně cestovního ruchu

čmplogo

Turistická oblast Českomoravské pomezí vymezená městy Litomyšl, Svitavy, Moravská Třebová, Polička a Vysoké Mýto v silné konkurenci destinačních managementů, regionů a krajů  získala 2. místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň ve Velké ceně cestovního ruchu.


Výsledky devátého ročníku Velké ceny cestovního ruchu, jejímž smyslem je upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu s cílem přispět k dalšímu zkvalitňování nabídky a služeb cestovního ruchu v České republice, byly vyhlášeny 14. ledna na veletrhu Regiontour v Brně. Cena cestovního ruchu byla předána např. v kategorii Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší cestovní kancelář či Nejlepší lázeňský a wellness balíček.

Stříbrnou pozici získalo Českomoravské pomezí za kampaň „Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků“, která probíhala od jara do podzimu loňského roku. Kampaň byla tvořena řadou marketingových aktivit, mezi kterými nechyběla inzerce v tištěných a internetových médiích, prezentace na sedmi veletrzích cestovního ruchu a na desítce festivalů a dalších kulturních a sportovních akcích, vysílání propagačních spotů ve čtrnácti multikinech po celé České republice nebo reklama v pražském metru. Součástí kampaně bylo také vydání nových tištěných materiálů nebo soutěž Kouzelné putování Českomoravským pomezím, která bude po loňském úspěšném prvním ročníku realizována i v roce 2016.

S pestrou nabídkou turistické oblasti Českomoravské pomezí se kromě již zmíněného brněnského veletrhu Regiontour budou moci seznámit také návštěvníci nadcházejících veletrhů v Praze, Bratislavě, Hradci Králové či Pardubicích.

Jiří Zámečník, marketingový manažer ČMP



Vytvořeno 19.1.2016 21:13:52 | přečteno 518x | dagmar.zouharova