Kontakty
Pověřený obecní úřad s rozšířenou působností
Městský úřad Moravská Třebová
nám. T. G. Masaryka č.o. 29
571 01 Moravská Třebová
webové stránky – https://www.moravskatrebova.cz
datová schránka – fqtb4bs
podatelna úřadu – posta@mtrebova.cz
telefon – 461 353 111 (OIC – recepce)
fax – 461 353 074 (budova ul. Olomoucká)
Starosta - Ing. Pavel Charvát |
Místostarosta - Mgr. Václav Dokoupil; Ing. Miloš Mička |
Místostarostka |
Tajemnice - Mgr. Tereza Sísová |
Úsek personalistiky |
personální agenda - Bc. Helena Brziaková |
Městský architekt |
městský architekt - Ing. arch. Štěpán Vacík |
Odbor kancelář starosty a tajemníka |
vedoucí odboru, právní zastupování města, odborné konzultace, vymáhání pohledávek, kroniky města |
vedoucí oddělení informačních technologií; zástupce vedoucí odboru - Ing. Marek Němec |
správa informačního systému - Bc. Radim Šmehlík, DiS. |
sekretariát starosty, zahraniční styky - Bc. Michala Duží Mazánková |
sekretariát starosty, propagace města, cestovní ruch, koordinátor svazku obcí Region MTJ, koordinátorka projektu Zdravé město a místní Agenda 21 - Bc. Pavlína Horáčková, DiS. |
mluvčí města - Bc. Jonáš Krummer |
přestupky, stížnosti, jiné delikty - Mgr. Bedřich Kodym; Dagmar Navrátilová |
přestupky, stížnosti, jiné delikty a nahlížení do Sbírky právních předpisů v elektronické podobě |
krizové řízení - Karel Gregor |
Odbor Obecní živnostenský úřad |
vedoucí odboru, úsek registrace - Bc. Ivana Neubauerová, DiS. |
úsek registrace - Irena Janků |
úsek kontroly a metodiky; zástupce vedoucí odboru - Tomáš Kolouch |
Odbor dopravy |
vedoucí odboru dopravy, zkušební komisař, taxislužba, měření emisí - Ing. Petr Václavík |
přestupkové řízení; zástupce vedoucího odboru - Mgr. Hana Prušáková |
přestupkové řízení - Hana Sedláková, DiS. |
silniční hospodářství - Bc. Kamila Mlejnková |
stanice měření emisí |
zkušební komisař - Bc. Tomáš Melcher, DiS. |
registr řidičů - Kateřina Šulcová |
registr řidičů – bodové hodnocení - Ivona Bělehrádková |
technik registru vozidel - Martin Červinka, DiS. |
registr vozidel - Růžena Uhrovičová |
Odbor finanční |
vedoucí odboru, rozpočet města - Ing. Mgr. Dana Buriánková |
účetnictví, veřejné sbírky; zástupce vedoucí odboru - Miroslava Dvořáková |
mzdová účetní - Vlasta Kalousková |
fakturace a úhrady, příjmová pokladna - Drahomíra Barvová |
evidence majetku města a jeho inventarizace, agenda Fondu rozvoje bydlení - Ivana Müllerová |
účetnictví - Jana Baboučková |
pohledávky města, univerzita třetího věku - Jitka Vozničková |
rozpočet města, pohledávky města |
samospráva a státní správa v oblasti školství, žádosti o stipendia, dotace z rozpočtu města (grantový program) - Bc. Ivana Kelčová, DiS. |
Odbor majetku města |
vedoucí odboru - Ing. Michaela Hečková |
prodej a evidence nemovitostí; zástupce vedoucí odboru pro agendu majetku a poplatků - Jana Fabianová |
poplatky za komunální odpad, místní poplatek za užívání veřejného prostranství, vymáhání pohledávek - Dagmar Plisková |
poplatky za komunální odpad, poplatek ze psů, VHP - Natálie Šafaříková |
nájem bytů a nebytových prostor, energetické hospodářství - Andrea Drozdová Šramová |
nájem pozemků, hřbitov, věcná břemena, válečné hroby - Bc. Veronika Škrancová |
Koordinátorka projektu Zdravé město a místní Agenda 21, odpadové hospodářství a zeleň |
Odbor investic a rozvoje města |
vedoucí odboru - Petr Matějka |
příprava a realizace investičních akcí města; zástupce vedoucího odboru - Andrea Hlaváčová, DiS. |
příprava a realizace investičních akcí města, užívání místních komunikací (zábory) - Ing. Kristýna Indrová |
příprava a realizace investičních akcí města, agenda jednání se Státním pozemkovým úřadem ve věci územního rozvoje - Bc. Petra Procházková |
příprava a realizace investic, zásahy do komunikací a pozemků v majetku města |
příprava žádostí o dotaci, realizace investičních akcí města, regenerace městské památkové rezervace, péče o památky - Eva Štěpařová |
dotační tituly MK ČR, péče o kulturní památky, příprava žádostí o dotace, realizace investičních akcí města |
Odbor sociálních věcí a zdravotnictví |
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví, sociálně-právní ochrana dětí, sociální pracovník - Mgr. Marie Hrazděrová, DiS. |
sociálně-právní ochrana dětí - Mgr. Magda Macháčková; Mgr. Zdeněk Navrátil; Mgr. Irena Škadrová |
sociálně-právní ochrana dětí, náhradní rodinná péče - Eva Krejčířová, DiS. |
sociálně-právní ochrana dětí, kurátor pro děti a mládež - Mgr. Daniela Němcová |
sociální služby a sociální pomoc, veřejné opatrovnictví, sociální pracovník; zástupce vedoucí odboru - Bc. Lenka Sedláková |
sociální kurátor pro dospělé, veřejné opatrovnictví, sociální pracovník - Mgr. Aneta Václavková |
sociální služby a pomoc, sociální pracovník - Bc. Milena Páleníková |
koordinátorka prevence kriminality, romský poradce a koordinace a usměrňování střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb ve městě, zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb |
referentka odboru - Monika Šejnohová |
Odbor vnitřních věcí |
vedoucí odboru - Ing. Pavel Šafařík |
vedoucí oddělení správního - evidence obyvatel, zrušení trvalého pobytu, výpis IS, volby; zástupce vedoucího odboru - Lenka Navrátilová |
ddělení správní - evidence obyvatel, zrušení trvalého pobytu, výpis IS, úřední deska, ztráty a nálezy - Ivana Šafaříková |
oddělení správní - matriční úřad, obřady - Ivana Radimecká |
oddělení správní - podatelna, výpravna, spisovna - Martina Horká; Martina Řehůřková |
oddělení správní - podatelna, výpravna - Veronika Nováková |
vedoucí oddělení Občanské informační centrum - evidence obyvatel, občanské průkazy a cestovní doklady, ověřování podpisů a shody opisů, Czech POINT - Šárka Pokorná |
oddělení Občanské informační centrum - změna trvalého pobytu, občanské průkazy, cestovní doklady, ověřování podpisů a shody opisů, příjem poplatků, Czech POINT a další služby - Věra Abrlová; Jana Dvořáková; Mgr. Pavla Růžičková; Hana Šimková |
technické zajištění a údržba budov, vozový park - Zdeněk Bárta |
hospodářská správa, výdajová pokladna - Hana Bártová Mokrášová |
Odbor výstavby a územního plánování |
vedoucí odboru, stavební řízení – obce, GIS - Ing. Dušan Sejbal |
stavební řízení občané – město; zástupce vedoucího odboru - Jiří Sova |
stavební řízení – obce - Ing. Eva Rückerová |
podnikatelé – město - Ing. Lenka Chládková |
Pracoviště GIS |
územní plánování - Ing. Soňa Elfmarková |
státní památková péče - Bc. Blanka Žouželková |
Odbor životního prostředí |
vedoucí odboru, ochrana ZPF - Ing. Pavel Báča |
lesní hospodářství a myslivost; zástupce vedoucího odboru - Ing. Jiří Nechuta |
vodní hospodářství - Bc. Veronika Cápalová; Mgr. Klára Donátová |
ochrana přírody a krajiny a městská zeleň - Bc. Miroslav Flášar |
rybářství, rostlinolékařská péče, ochrana zvířat proti týrání a samospráva na úseku odpadového hospodářství (dveře č. 220) - Ing. Alena Žvátorová |
odpadové hospodářství, ochrana ovzduší - Ing. Michaela Janků |
ochrana zemědělského půdního fondu a vydávání koordinovaného závazného stanoviska a koordinovaného stanoviska - Ing. Vladimír Čechal |
Vytvořeno 16.12.2015 13:54:44 | přečteno 179707x | tana